Hey!!

WelComE To My BLog

Friday, November 5, 2010

uRwaH!

haha. tetiba jer aku baik hati nak cerita pasal mamat ni. sapa dia ni?? memang patut pun korang tanya. dia ni adalah satu makhluk jelmaan. monyet bertukar! jadilah manusia. haha. serba sedikit pasal dia laa kan. dia ni seorang lelaki berumur 19 tahun,tahun ni yang berasal daripada kuala kubu bharu. nak describe dia physically..ummm..entah laa. haha. nak kata cute boleh kot tapi kalau hensem jauh skali. haha. mampos aku kalau dia baca ni. haha. asal laa aku bersusah payah dok cerita pasal dia nih kan. haish! pelik! haha. buat buang masa jer. haha. alaa, aku nak kenal kan jer. haaa..dia ni laa kawan baik aku. boleh katakan *bff camtu. haha. aku kenal dia time matrix dulu. awal2 kenal dulu perhhhh..takyah cakap larr tersangat2 kerek! tapi bila dah kenal dia lelama jadi kawan baik plak. tapi frankly, aku tak berapa suka pun dia dulu. haha. tapi dululah, sekarang dia laa tempat untuk aku meluah semua benda. maklumlaa singlet minglet. haha. kalau tak aku dah cerita kat boyfriend aku dah. hehe. 'camni laa kawan, bila dah ada bF lupa terus kat kawan' ayat urwah laa nih. haha. dia sangat2 baik. serious!! that's why aku sayang dia. haha. nama pun kawan baik. nak buat lagu mana lagi kan..haha!

haaaa....ni laa dia......urWah! dan jangan tanya laa sapa kat sebelah dia tu. aku pun tak taw. haha
p/s: urwah ni single sekarang. kalau korang nak kenal ngan dia juz tell me. haha. leh arrange date nanti. hehe.

Tanx for reading this entry!

2 comments: