Hey!!

WelComE To My BLog

Friday, November 5, 2010

LELAKI


aku bukan nak burukkan kaum lelaki tapi it's a fact that lelaki suka nak mainkan perasaan girls. mentang2 dorang sket and boleh dapat jer any type of girls yang dorang nak but oohhhhhh plisssssssss..don't think of playing with girls's hearts. korang dapat bayangkan tak wut kind of guy yang dulunyer perhhh, mmg perfect giler cam leh dikatakan dream guy bagi suma girls. tapi after kenal beberapa bulan lepas tuh bertukar menjadi sorang lelaki yang btul2 tak guna laa. boleh juz throw terus masuk dalam tong sampah *pastikan bukan tong sampah yang for recycle* hehe. wut kind of guy yang boleh keluarkan ayat yang sangat truk like 'pukimak'?? OMG! aahhhh!, kalau camtu aku pun leh reply balik. ko ingat selama nih aku dok buat baik kat ko, ko leh la nak cakap pape pun kat aku?? seriously aku tak paham laki jenis nih. yang pasti he's not my type of guy. tapi bila dah once you fall in LOvE with this type of guy, there's juz no turning back. that's why people always say that 'love is blind, know no people and know no reasons'. entah laa nak kata camne lagi. tapi guys, plisssssss laa change for good reasons. if you guys camni sampai bila2 pun tak dapat someone special.


gaya muka aku bila menyampah ngan orang tuh. haaaa..camni laa. hahaha.

Tanx for reading this entry!

3 comments:

  1. haha... stuju sgt3!!! bile kite baek,, dorg xnmpk...bile xde, geget jari je r. oh sbr ye anna =P

    ReplyDelete
  2. yg mane muke nyampah ?? yg baju oren ke, abju puteh ?? hahah

    ReplyDelete
  3. dii..taw xpe kan..haha
    kie..ish3,yg bju orange laa..ish..haha

    ReplyDelete