Hey!!

WelComE To My BLog

Wednesday, November 10, 2010

Ape2 jela.

tetiba jer malam nih aku rasa tersangat larr tension. tak taw nape. haish, plek laa. sian telinga aku lagi2 kat tensor tympani muscle aku. haaha. owh, cam nak pekak dah aku dengar lagu. haha. adoi, payah tul larr pejalan hidup nih. haha. aku bertambah tension bila terdengar jer lagu yang penah aku layan satu masa dulu, perhh, cam flash jer mesti teringat sume benda yang penah terjadi dulu. haha. sakit ati kot. haha. aku nak study pagi ni. eh2,btul laa pagi kan?? hehe. tp tulaa. tension plak. apa lagi, buat new post laa. haha. ni namenyer cari KEJA. haha. teringat plak tadi. haha. ada sorang perempuan nih, ntah pape jer. ish2, cam tak caye plak aku gado ngan minah yang GEDIK cam dia tuh. malas aku nak melayan dia tu--> terus jer aku BLOCK dia. haha. amik ko. bila dah nyampah, nak buat camne lagi kan?? HAHA. aku kalau dan tak suka orang tu, memang aku kena kan dia abis2. peduli apa kan. haha. 'syazana, ape ni..tak baik tau buat orang camtu'. hahaha! whatever!! haha. owh, ye. aku cam terpikir nape kan seseorang tu datang balik dalam hidup kita bila kita cuba nak lupa kan dia?? apa pendapat korang?? penat nak melayan kan perasaan tu. betul2! HAISH! haha. 

Tanx for reading this entry!

No comments:

Post a Comment