Hey!!

WelComE To My BLog

Wednesday, November 3, 2010

Owh,rumet aku yang sengal!

Aku tak tahu nak describe camne rumet2 aku kat sini. Sumenyer sengal2! Ada yang suka kayal menyanyi sorang2, takut plak rase..cam orang kat wad 5 HUSM pun ada *wad 5 tuh untuk orang2 psycho jer*haha. Kalau korang teringin nak masuk bagitahu laa aku. Aku boleh rekomen untuk korang.hee~ Ada sorang lagi rumet aku,dia gila menari. Macam2 style dah aku tengok. Haish!pelik2 kan??kan3??cuma aku jer yang sihat sikit.hehe.
Nanti2 jap.umm,yeke sihat??haaaaa...

Ni laa aku bila datang time2 kegilaannya. Huduh kan? Ish2.hehe
Tula korang tak tahu camne sebenarnya aku ngan rumet2 aku. Memang pelik tapi biarkan jelaa. Kami slesa ngan keadaan camni. Eh2,ha..sorang lagi rumet aku. Terlupa nak mention, dia ni lagi lari dari tajuk kami. Dia sangat2 laa baik and kami plak sangat2 laa cm setan.haha. Nak buat camne lagi. Nasib laa dah dapat jadik rumet aku. Pape pun aku sayang rumet2 aku taw!haha.

Thanx for reading this entry!

3 comments:

  1. wad 5??? haha... i wad pediatrik la =P =P

    ReplyDelete
  2. budak2 ker??haha..bkn psychiatric nyer wad ker??

    ReplyDelete
  3. bukn budak2... tpi baby... oh3.u ni wat2 xtaw plak. =)

    ReplyDelete