Hey!!

WelComE To My BLog

Monday, November 15, 2010

Tension kot? haha

Today aku rase sangat2 laa menyampah ngan member2 aku. haish! boleh tinggal aku kat sini dorang blek awal. mane leh!! haha. ( jelez2 ). hehe. aku tak tau nak buat apa ni. nak kemas barang rasa cam terlalu awal plak. haha. nampak cam excited jer. arini aku buat per jer kot. haish, membazir masa betul laa aku nih. tahun ni raye, tak tau raye kat mana. hari jumaat ni ada appointment gigi plak ngan orthodontist. rasa cam busy plak sedangkan tak buat apa pun. haha. aku ingat nak pergi window shopping kat shopping complex blek umah ni, tapi in the same time aku nak save duit. have no choice, kena duduk kat umah jer laa nampaknyer. aaaaahhhhh! tak mau! haha. haaaa, semalam..korang tau, ish..tension2. aku briye laa beli ice cream ni, buka laa plastic dia ingat nak makan kan. buka2 jer, gedeboook!! aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!! bodoh nyer! ice cream aku! jatuh!! ( sambil meloncat2 2-3x). abis sringgit sposen aku tau. haish! sian kat aku kan?? betul2 tak ade rezeki nak makan ice cream. sedih kot! haha. takpe2, lain kali leh makan lagi. hehe. if nak pikir positive laa kan, bagus gak laaa coz' ice cream isn't good for teeth. manis wooooo...haha.   


Tanx for reading this entry!

2 comments: