Hey!!

WelComE To My BLog

Sunday, November 7, 2010

Hari yang amat bermakna?

hari ni aku seat for exam TITAS. perhhh, susah2. penat memerah otak aku nih untuk jawab LIMA soalan essays. memang penat giler laa nak mengarut2 jawab tadi. haha. hampeh betul laa, aku khatam buku titas tapi jawab tak POweR pun. huh!! haha. tapi takpa, tawakkal jelaa. hehe. insyallah okay kot. aku harap lepas laa coz aku tak sanggup kot nak ulang balik titas. sangat kejam taw tak, tyme kitorang dia buat tukaq format plak. daripada MCQ jer leh jadi SEQ plak. haish! hahaha. apakah?? haha. dah2 dok bising kat sini bukan leh buat apa pun. nak kata tak jawab lagi dah jawab tadi, sekarang berdoa jelaa harap pass exam titas tadi. ish, tadi semangat taw aku menjawab soalan titas lepas nampak dia. hehe. malulah i!!! hahhahaa. ~gedixs~ hehe.


Tanx for reading this entry!

No comments:

Post a Comment